mammakine.no

HVERDAG IGJEN

• Skrevet 29.03.2016 klokka 09:01
  • Kategori: Blogg

Good morning peeps... Da var det brtt hverdag igjen da. Ikke helt klar for det kjenner jeg, men det kommer seg vel. N er liten og stor levert i barnehage og p skolen, mens jeg sitter klar i treningstyet. Frokosten var ferdig spist for en dry halvtime siden. Treningsbagen str ferdig pakket ved siden av meg... Og jeg kjenner at drstokkmila er laaaang for komme seg p trening. Frste gang p EVO p to uker! Gleder meg til komme igang med trening og sunne vaner etter en altfor lang og altfor usunn pske!

nsk meg lykke til :-)

Wearing what:

Genser og tights fra Lindex, t-shirt fra hm.

PSKEFERIE OVER OG UT

• Skrevet 28.03.2016 klokka 16:54
  • Kategori: Blogg

Jeg kan ikke helt fatte det, men n nrmer det seg jammen meg ferieslutt. Jeg liker aller best ferie og fri, men jeg er ganske glad i hverdagen ogs.

N er barna p besk hos hver sin kompis, mens jeg sitter manner meg opp for pakke ut av kofferten som har sttt urrt siden vi kom hjem. Aaah, for en drittjobb. Fnis!

HJEMMEPSKE

• Skrevet 27.03.2016 klokka 14:25
  • Kategori: Blogg

Sene frokoster, store lunsjer, familie og venner, fri, regn p ruta og god tid.

Hjemmepske er ikke s vrst alts <3

HOME SWEET HOME

• Skrevet 26.03.2016 klokka 19:48
  • Kategori: Blogg

Endelig hjemme hos familien min igjen. Vi har hatt det s fint p ferie, men halleluja s godt det er vre hjemme igjen. Og takk gud for at det er snn <3

Idag skal vi bare slappe helt av, og nyte hverandres selskap resten av psken. It's good to be back!

BABY, I'M COMMING HOME!

• Skrevet 25.03.2016 klokka 05:43
  • Kategori: Blogg

Klokken er 04.30 og vi blir straks hentet av bussen som tar oss til flyplassen. Koffertene er pakket, og tre jenter str klare. N starter vi hjemreisen, legger en fantastisk ferie bak oss, og gleeeeder oss stort til se de hjemme. Guttegjengen min som jeg har savnet s mye at jeg nesten ikke klarer sitte stille ❤ god flelse!

Vi ses fra Norge, da!

PUERTO DE MOGN

• Skrevet 25.03.2016 klokka 02:09
  • Kategori: Blogg

I dag tok vi avslutningsmiddagen i Mogan. En 10 minutters taxitur unna her vi bor. Mogan er et s himla nydelig sted, og sist vi trasket rundt i byens gater var da vi var her i forbindelse med mamma og pappas slvbryllypsdag. Som faktisk er 3 r siden! Hjelp - tiden flyr!

Anyways, i dag har vi delt en god flaske vin, spist en bedre middag og skravlet, fnist og ledd mens vi har sett tilbake p uken som har gtt. S mye fint vi har opplevd, og s heldige vi ee! Denne ferien lever jeg lenge p!

TAKKNEMLIG P SOLSENGA

• Skrevet 24.03.2016 klokka 19:28

Hallo fra solsenga.

Her ligger jeg og lurer p hva jeg har gjort for fortjene dette. Ligge rett ut p solsenga, i dagesvis, uten mas og kjas.

Takknemlig for snille, sjenerse og gavmilde foreldre.

Takknemlig for fantastisk reiseflge.

Takknemlig for en kjrste som holder ting i sjakk p hjemmebane, med et smil!

Jeg er heldig, jeg <3

GRSDAGENS

• Skrevet 24.03.2016 klokka 13:23

Wearing what:

Bukse fra hm, topp fra Ellos, sandaler fra Primark.

N er solen her igjen og jeg skal lpe bade. Det er s varmt! Ses etterp :-)

SAVN HJEM OG STRANDBILDER

• Skrevet 23.03.2016 klokka 20:41
  • Kategori: Blogg

Vi har vrt p stranden igjen i dag. S deilig, og vi har det s fint! Men n kjenner jeg at jeg savner to smtroll i sanden ved siden av meg... Jeg vet de hadde storkost seg her nede. De elsker sol, sommer og strand, og jeg kjenner jeg sukker litt ekstra tungt nr jeg ser barn rundt meg. Men snn er det, og snn visste jeg at det kom til bli. N har jeg akkurat lagt p med guttegjengen min hjemme. Vi har snakket en liten halvtime p FaceTime - takk Gud for dagens teknologi alts. De har kommet hjem fra pskefjellet og skulle ha filmkveld med pappaen sin i dag. Godt vite at alle har det bra hjemme hvertfall. N skal jeg nyte de siste dagene, ogs gleder jeg meg til treffe igjen alle hjemme nr den tid kommer ❤

Legger ved noen bilder fra stranda i dag. Playa de Amadores er helt nyydelig!

MORNINGCARDIO

• Skrevet 23.03.2016 klokka 11:28
  • Kategori: Blogg

Hola! Hper alle har en fin pske. Enten man er ute reiser, hjemme i egen stue eller til fjells. Vi har det helt supert p tur, og er straks klare for stranden. Selvom det blir mye is, vin og god mat p tur prver vi vre flinke holde fast ved gode treningsvaner. I dag startet vi dagen med en joggetur fr frokost. Deilig lpe ute i shorts og vakre omgivelser!

Gjengen min venter, n m jeg lpe!

AT THE BEACH

• Skrevet 23.03.2016 klokka 00:20
  • Kategori: Blogg

Sand mellom trne, solsenger, saltvann, is, musikk p ret, lunsj, soling og bading. FOR en fin dag vi har hatt!

Wearing what: Hatt fra Primark, bikini fra BikBok og shorts fra Pimkie (kjpt her p Gran Canaria).

READY FOR THE BEACH

• Skrevet 22.03.2016 klokka 11:33

Klare for stranddag!

Vi skal straks lpe ned til bussen, og nr dette er innholdet i strandbaggen s vet du at reiser uten barn. Ingen leker, tunge vogner, kjlebager, bleier eller matpakker. Deilig, men rar flelse! Ses etterp, n m jeg lpe!

GRSDAGENS

• Skrevet 21.03.2016 klokka 19:43
  • Kategori: Blogg

Wearing what: skjrt fra Abercrombie & Fitch (USA), topp fra h&m, sandaler fra primark (GC), smykker fra Gullfunn.

Grsdagen p Garbo's var s himla gy. Sorry for spam p snapchat hvis du flger meg der, men det var kjempestas. God mat, vin, musikk, dans og show. Flinke artister som var pene se p og imponerende hre p! Alts - tommel opp for kvelden p Garbo's!

N er det middagstid igjen og vi er straks klare for dra inn til Puerto Rico, byen ved siden av, for litt mat. I dag tror jeg jammen jeg har lyst p en skikkelig god drink ogs. Fnis. Vi ses!

VI ER HER

• Skrevet 21.03.2016 klokka 12:40
  • Kategori: Blogg

N er vi her - endelig!! Ferien vi har telt oss ned til, sakte men sikkert i 112 dager...

Det er fredag 27. november og vi vkner hjemme hos mamma og pappa. Barna, Kaja og jeg har vrt p overnatting og vi blir vekket med flagg, sang og pakker p sengen. Vi har bursdag, fyller 25 r!

Vi fr hver vr trdsnelle i hnden som frer oss i labyrint gjennom hele huset. Ddsstas, jeg blir aaaldri for gammel for snt! I enden venter en konvolutt med beskjed om at vi reiser p jentetur til Gran Canaria. Mamma, sster og meg. Nedtellingen starter. 112 dager igjen!

I dag er planen bare bli ved bassenget her p hotellet. Det er sol fra klar himmel og oppmot 25 grader. Vi klager ikke n ❤

SHOPPING

• Skrevet 20.03.2016 klokka 22:39
  • Kategori: Blogg

Puh, da var vi hjemme fra shopping. Vi har trasket rundt p senteret i drye 5 timer i dag og har funnet s mye fint. Gleder meg til vise dere. Gaver til barna og kjrsten, masse fresht treningsty til meg selv og et par, trefirefem andre ting ogs. Fnis!

N venter en lang dusj, fr vi skal stsje oss opp for en helaften p Garbo's Dinnershow, som visstnok skal vre noe al Wallmannssalongene i Oslo. Treretters middag, sang, dans og masse god vin hele kvelden. Bde mamma og Kaja har vrt der fr og skryter masse av det, s jeg gleder meg til oppleve det selv.

Titter innom med bilder av antrekket senere i kveld, hvis jeg fr Kaja til knipse! Vi ses!

BREAKKIE WITH A VIEW

• Skrevet 20.03.2016 klokka 19:01
  • Kategori: Blogg

Hello there! I dag blir en fin dag, en fin dag med full fart og masse planer. Vi startet dagen tidlig, og var nesten frst p plass i frokostsalen. I dag skal vi p shopping og skal ta bussen til byens beste kjpesenter. Vi skal tilbringe hele dagen der og da er det viktig starte dagen med en stor og god frokost.

N er maten i magen og vi m spurte ned finne riktig busstopp.

Got to go, ses senere!

OUT FOR DINNER

• Skrevet 19.03.2016 klokka 23:53
  • Kategori: Blogg

Er du i nrheten av Puerto Rico/Amadores/Tauro br du absolutt ta deg turen innom Guantanamo. En restaurant som ligger "litt utenfor", men er alltid stappfull. Veldig god mat og god service. En restaurant vi var mye p som mindre ogs, da farmoren min hadde hus rett borti gata her. Morsomt hre hvor godt kelnerne og de ansatte husket de fra mangemange r tilbake.

I dag har vi kost oss med god mat, masse god vin, skravling, latter, god tid, dessert og hverandre!

I morgen blir det shopping! Vi ses :-)

HELLO FROM...

• Skrevet 19.03.2016 klokka 15:22

....Gran Canaria!

Vi var fremme sent i gr kveld og sjekket inn p hotellet. Knallfint! Vi var skrubbsultne alle tre, men alt var stengt. Endte med sjokkis, Pringles og en drink til kveldsmat fr vi stupte i seng. Er det ferie, s er det ferie!

Flyturen gikk veldig fint. Fem og en halv time med skravling, vining and dining. Fikk til og med sett en hel film (sammenhengende) og tatt meg en halvtimes dupp! Nr skjedde det sist liksom? Deilig!

I dag satt vi vekkerklokkene p halv ni, men jeg vknet en time fr, tross sen kveld og lang dag i gr. Tittet ut vinduet og klarte ikke legge meg igjen nr jeg s utover bl himmel, sol og sj! N er vi klare for en dag ved bassenget, og bli kjent med hotellet. Vi ses i ettermiddag!

READY FOR TAKEOFF

• Skrevet 18.03.2016 klokka 15:13
  • Kategori: Blogg

Da er denne gjengen klare for avreise!! God pske a, folkens! Ses fra Gran Canaria!

OFF WE GO!

• Skrevet 18.03.2016 klokka 12:38
  • Kategori: Blogg

Hei der. Dagen har startet p best mulig mte. Frokost hjemme sammen med hele familien min, for siste gang p en hel uke! Mor i huset stikker til syden, mens mann og barn skal p pskefjellet.

1 uke p Gran Canaria venter, sammen med mamma og Kaja (tvillingsster). En skikkelig husmorferie, I can't wait!!

Kofferten er pakket i siste liten (as always), hndbagasjen er klar og straks setter vi kursen mot flyplassen.

mammakine

Hei og velkommen inn til meg! Jeg heter Kine, en 24 r gammel tobarnsmor fra Drbak. Skriver lett om hverdag, barn, interir og klr. Kontaktinformasjon: k.folkoy@gmail.com